go adventure
o društvu     
odprave     
priprave     
tisk     
povezave     
fotogalerija     

stik     




   domov

   natisni

   zemljevid
iskalnik

   kolofon
Sedma etapa Zouerat - Atar

Zjutraj smo se ob 5h že odpeljali do štarta in naprej v Atar.
Pot, ki je bila označena kot cesta, se je hitro zgubila v puščavskem pesku. V navodilih smo dobili samo dve koordinati na GPS napravi.

Etapa je bila precej naporna tudi za nas. Vozili smo izredno hitro, kot tekmovalna asistenčna vozila. S spuščenimi gumami smo dobili nekaj hudih udarcev, ko smo iz sipin zapeljali na trši kamniti teren. Ampak gume zaenkrat še držijo. Če bi te morali med vožnjo zamenjati, bi bilo to še bolj naporno, ker je pravi puščavski vihar ves čas pihal vzporedno s tlemi.

Vidljivost na progi zelo slaba
foto Darij N


Nekajkrat smo se ustavili in poskušali snemat, ampak je bilo to zaradi peska nemogoče. Kot običajno mi je odpovedala kamera, ko požre nekaj peska preveč, se rada ustavi. Se bom pa bolj posvetil fotografiji.
Vozili smo ob železniški progi, po kateri tovorijo rudo iz Zouerata proti morju. To je znana železnica, kjer vozi najdaljši vlak na svetu. Videli smo kompozicijo s petimi lokomotivami spredaj in zadaj, vmes pa s čez 100 vagoni, kako se leno premika proti obali.
Progo smo imeli za orientacijo. Toyota se je dobro držala. Vozili smo med sipinami in spet iskali tire..

Zunaj vihar 29 C, v kabini 29 C
foto Darij N.


Je pa gotovo najbolj umazano vozilo na rallyju. Niti luči se več ne vidijo, od sponzorjev pa je samo HIT, tisti največji še razpoznaven :)
Od Tan tana, kjer je močno deževalo, se je na avtu zapeklo blato, ki ga zlahka ne spravimo dol. Žiga se je ravnokar odpravil oprati vso to umazanijo iz njega.

Na cilj v Atar smo prispeli hitro. Od 16h smo se že tuširali, prvič po štirinajstih dneh obrili in preoblekli in smo zdaj vsi sveži kot rožice.

Branko je danes slab. Že nekajkrat je tekel na stranišče. Dal sem mu zdravila in zdaj počiva v šotoru. Malo me skrbi za njega, ko je bolj naporno ga rado zvije. Že včeraj se ni počutil najbolje.

Branko počiva
foto Darij N.


Miran je že na cilju. Sam pravi, da je bila vožnja zahtevna in komplicirana, ker je veter raznašal pesek v oči celo pod motoristična očala. Večkrat se je ustavljal in jih čistil z notranje strani, oči pa mu je prah čisto posušil. Z mikroporjem, ki sem mu ga dal zjutraj si je med dirko mazal rob očal, kar je malo pomagalo.
Današnja etapa je bila tudi navigacijsko zahtevna. Eden boljših tekmovalcev, je naredil 50km krog, da je spet dobil točko pred katero je izgubil sled.
Nekaj tekmovalcev, ki jih je srečal na kontroli (CP) ni imelo vseh točk vpisanih..

Miran z zeliščno kremo
foto Darij N.


Jutri je prost dan in končno se bomo lahko naspali. Predvčerajšnja noč v Tan tanu je bila prekratka. Zaradi močnega vetra smo spali le pičle pol ure. Samo če si bil v šotoru ga je držalo pri tleh.
V press centru sem rezerviral prostor in bom skušal poslati nekaj fotografij. Žiga pere Toyoto in Branko leži v šotoru. Vse je pod kontrolo.

Asia Tmin   Asia-Tmin popotniški blog

Mišo Goriup   Mišo Goriup
  Malo drugačna potovanja

Miran Stanovnik   Miran Stanovnik
  puščavski lisjak

El Chott   El Chott
  Sahara Rallye de Tunisie